021-92006881
تور هند

اطلاعات تور

فرودگاه مبدا : فرودگاه بین المللی امام خمینی ( IKA )

تاریخ رفت : اردیبهشت

بار مجاز : 30 کیلو

مدت اقامت : 3 شب دهلی + 2 شب آگرا + 2 شب جیپور

ماهان

فرودگاه مقصد : فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی ( DEL )

تاریخ برگشت : خرداد

بار مجاز : 30 کیلو

لیست هتل ها

دو تخته

37.990.000 تومان

یک تخته

49.995.000 تومان

کودک با تخت

29.995.000 تومان

کودک بدون تخت

20.995.000 تومان

دو تخته

41.995.000 تومان

یک تخته

59.995.000 تومان

کودک با تخت

31.995.000 تومان

کودک بدون تخت

20.995.000 تومان

دو تخته

45.995.000 تومان

یک تخته

66.995.000 تومان

کودک با تخت

31.995.000 تومان

کودک بدون تخت

20.995.000 تومان

مدارک

اصل پاسپورت با 6 ماه اعتبار با درج امضا مسافر + 2 قطعه عکس رنگی 5*5(مشابه پاسپورت نباشد) + اسکن و کپی شناسنامه تمام صفحات + اسکن و کپی کارت ملی پشت و رو + فرم پر شده جهت اطلاعات فردی برای ویزا ( برای دریافت این فرم با کانتر مربوطه تماس بگیرید)

خدمات تور

پرواز رفت و برگشت مستقیم ماهان ، ویزا بصورت لیبل داخل پاسپورت، 7 شب هتل با صبحانه، راهنمای فارسی زبان، ترانسفر فرودگاهی ، ترانسفر بین شهری وی آی پی، 3 گشت شهری همراه با ناهار، بیمه مسافرتی

توضیحات

برنامه سفر تور هند ترکیبی، دهلی + آگرا + جیپور

روز اول : رسيدن به دهلي
هنگام صبح به فرودگاه بين المللي دهلی جدید مي رسيم . بعد از گذشتن از گمركات ، انجام تشريفات مهاجرتي و دريافت بار، نماينده ما با تابلوی WORLD PEACEدر هنگام خروجتان از سالن ترانزیت با شما ملاقات كرده و شما از آنجا به هتل خود انتقال داده ،و مراحل پذيرش انجام می گیرد.
روز دوم : در دهلي
صبح روز دوم ، به تور شهري مركب Old and New Delhi (دهلي قديم و جديد) می روید که در تور مذكور بازديد خود را از Raj Ghat آغاز مي نمایيد. سپس از Red Fort گذشته و به مسجد جامع ، يكي از بزرگترين مساجد آسیا می رسید. در تور گردشي به دهلي امپريال يا سلطنتي که شامل QutubMinar (منار قطب) می باشد،میرسیم که بلندترين برج سنگي در هندوستان استسپس ، از مقبره همايون ديدار مي كنيم كه توسط بيوه امپراطور دوم مغول ، همايون ساخته شده همچنین اين تور شامل گذشتن از دروازه هند ، ساختمان پارلمان ، RastrapathiBhawanو امارت رياست جمهوري نیز مي باشد ، شب هنگام به هتل باز مي گرديم.
روز سوم : دهلي
بعد از صرف صبحانه در هتل ، باقي روز در اختيار خودتان مي باشد .
روز چهارم : دهلي – آگرا
بعد از صرف صبحانه در هتل ، به سمت آگرا حركت مي نمائيم (204 كيلومتر ، 5/4 ساعت) . هنگام رسيدن به هتل در آگرا، امور مربوط به پذيرش در هتل را انجام می دهيد و بقیه روز دارای وقت آزاد خواهید بود.
روز پنجم : آگرا
صبح زود بعد از صبحانه ، به تور تاج محل می روید (كه روزهاي جمه تعطيل است) از قلعه آگرا بازديد خواهيد نمود كه نمونه اي برجسته از معماري مغولي مي باشد . بعد از ظهر وقت شما آزاد بوده ، که در وقت آزاد می توانید از ماشینی که در اختیارتان قرار می گیرد به صورت رایگان برای خرید استفاده نمایید.
روز ششم : آگرا ، فاتح پور سيكري ، جيپور
بعد از صرف صبحانه در هتل ، از آگرا به سمت جيپور حركت مي كنيد (220 كيلومتر ، 6 ساعت) و در سر راه از فاتح پور سيكری بازديد مي كنيد. لباسهای زنان و عمامه های مردان به جذابيت اين شهر اضافه مي كند .شب هنگام به هتل باز مي گرديم .
روز هفتم : جيپور
بعد از صرف صبحانه در بوفه هتل، از جيپور خارج شده و به سمت پايتخت باستاني آمبر مي رويد تا از قلعه آمبر بازديد كنيد و بازدید بعدی از كاخ شهر است كه مجتمع عظيمي از امارات ، باغ ها ، صحن ها ، هنرهاي زينتي و مسيرهاي كنده كاري شده مي باشد . به سمت جانتار مانتار قدم زده و به كاخ بادها يا هوامحل حرکت می کنیم . شب هنگام به هتل باز مي گرديم ، که در وقت آزاد می توانید از ماشینی که در اختیارتان قرار می گیرد به صورت رایگان برای خرید استفاده نمایید.
روز هشتم : جيپور – دهلي
صبح هنگام وقت آزاد داريد . سپس به سمت دهلي حركت خواهيم نمود (260 كيلومتر ، 5/6 ساعت) به محض رسيدن به دهلي ، زمان برگشت به مقصدتان مي باشد که به سمت فرودگاه مي رويم .

سایر تور‌ها

نظرات کاربران

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید